stretchTent

10M x 25M

De grootste stretchtent in ons gamma is 25 m lang en 10 m breed. Een combinatie van beide tenten (10X10 & 10X15). Ideaal om een vreugdevol trouwfeest, openingsgala of een feestelijke communie te organiseren. Het doek is waterdicht, ondoorzichtig en chino-beige.

Deze stretchtent zorgt voor een droog en overdekt terrein waar 170 personen onder kunnen rechtstaan. Ook is het de ideale oppervlakte om 100 tot 120 personen te laten tafelen.

De stretchtent wordt opgezet met 18 ondersteuningspalen. Langs de lengtezijdes staan 6 palen, langs de breedtezijdes elk 3 palen en 4 palen in het midden van de tent. Ook kan er gekeken worden om een hoek of een volledige zijde naar de grond toe te trekken. Zo krijg je een afschermend gedeelte van de tent.

De prijzen van deze tent staan in onderstaand schema weergegeven.

Categorie 1: Jeugdbewegingen Knokke-Heist, directe familie van bestuurders en leiding van Scouts Knokke

Categorie 2: Jeugdbewegingen buiten Knokke-Heist, verenigingen en oud-leiding van Scouts Knokke

Categorie 3: Niet genoemd onder categorie 1 & 2

Excl. opzet / afbraak en transport

Wist je dat?

Bij ons betaal je enkel de tent tijdens het event zelf!